Thursday, June 18, 2009

Perayaan PSSCM kali ke 44



mase 30 may lpas..aku mengikuti Sambutan Perayaan Persatuan Seni Silat Cekak Malaysia kali ke44 di Universiti malaysia Terengganu. adela dalam 11 org yg akn mengmbil Sijil Rendah Silat Cekak.termasuk aku la.Alhamdulillah syukur byk2..bkn senang nk tamatkn kelas kemahiran ni..n bkn ssh nak habeskn kelas tu.yg penting usaha n berkat guru n ibu bapa..

brmalam 2 hari di hostel UMT..aku sab wani n kak asmat satu bilik..aku mcm xcaya pecah rekod dunia kot aku juz bwk 2 beg g cni..stu handbeg stu beg baju..tu pon saiz kecik gk banding org len.mg tu niat aku.tanak bawak bebyk.satg balek brtmbah beg (beg shopping..hehe).so aku tak suke usung byk brg sane sini..





Btw on da way pulg ke UTP..xbesh r kalu xshopping kn.so kami benti la kt tmpt mane2 yg bas tu benti..beli kopok leko la..kopok goreng la.yg plg bes nye.ni la koleksi brg lpas singgh kt Bukit Bunga.mg sonok tol tgk bnde2 comey ni.sbb aku memg ske bnde comey....


comey x?...namenye NotTy ToTtY..



hoyeaaaa...hasil kunjungan bukit bunga..
merah kak fad..
hijau n pink diyana..
yg kuning is mine..
tertel pink tu abg tajul punye..notty totty is mine 2..
sukenyee..



ok enuff..rase nk taip lg ni..tp aku upload pic je r..neway mg sgt besh..pengalaman berharga dlm hidup..
p/s "majulah dalam hidup, Sakinah" :)

2 comments:

shikin amran~ said...

keeeennnnnnnnnaaaaaaaaaa!!!! kura2 yg warna biru tu sbji cm kite punyer!!!! next sem bwa sama2 tau!!! ^_^

aurisshaura said...

haha yeke.wuaaaa bole jadi beradik kembar ni. t kte bg name cute kt kure2 tu sme2.but mine da ade da..^^