Saturday, June 20, 2009

coretan dan angan

Haihh…panas tol petang td..terik mentari menyinari bumi Allah baru-baru ni..cuaca len beno sekarang..pukul 4 masih terasa bahang mcm tengahari.. len sangat dari tanah tinggi..mcm Cameron highland yang aku bru je kunjung ngn family mase cuti skola ari tu..nyaman je..sejuk je 24 jam..rupenyer hotel2 kt sane xpayah pake air-cond..huhu..dulu2 pegi oliday xpernah aku perasan..skrg baru perasan..lol..sepatotnye kalau da xpayah air-cond..harge rent apartment or hotel2 murah la..da bole jimat lektrik..but no no..the price is much much more expensive..yela tgah cuti sekola..mstilah rame pelancong..tym ni la nk kaut untung..tym ni la nk cekik darah nye..(abeh duet mak bpak aku je laa...duet aku save lg..)..





ive been surrounded by many fresh nice flowers as nobody can distract me.. out of no where..out of pressure..out of out of anybody..juz only me there..ok enuff2


sekarang aku da kembali ke tanah pamah.. kembali kpd biasa..no more flowers arround me..kembali kpd alam nyata ye..thanx to my parents sbb bwk anak2 nye brjalan-jalan cuti ni..kesempatan buat aku melupakan sbntar pe y trsarat..luv them~

hemm teringt hari bape..father's day sok..salu nye mother's day akan lebih meriah dr father's day..kenape ye? cyan kaum adam ni..xp2 sok kte meriahkn..tgah fikir ape nak buat ape present ape yg sesuai tok my dad..bg ucapan je ke? ive no idea la skrg..

ok tym nak nonton televisyen...ADIOSS~ salam..

0 comments: