Tuesday, August 18, 2009

Nawaitu...

hari ni aku nak tanye siket...
A PA Y A N G P E N T I N G!???...
kalau tanye kebanyakan teman-teman yg lain atau sape sape la..ramai yang akan saje-saje menjawab...

K E R J E E S A M E !!!!!
(hahaha..sebut sambil menyanyi mcm citer Wonder Pet!!!! :))

tp ari ni lain pulak yang aku dapat dari sorang lecturer pcs aku..
mcm yg ak dpt ari ni. bertemu dengan lecturer pcs aku lepas abes kelas td sebab nak tanye opinion pasal pembentangan @ presentation of our group dalam kelas tadi.
mr ridhwan pon berilah pendapat sorang2 kami ni macam mane..
okeh saye tau diri awak macam mana awak bagus tapi awak tak tunjukkan!!!
lebey kurang macam tu lah bunyinya.
yela bagi aku da lama tak buat presentation nih..
mestilah rase cuak dan nervous je. mandangkan ni la jugak first group presentation tapi lepas ni individual pulak..emmm bole ker aku ni...aku ni takot2...wuaaaa... bole2 kina!

ape yang aku nak share kat sini..
tibe2 mr ridhwan ademenyebut tentang ade satu yg penting bile nak present..
iaitu...Nawaitu. and now beralih kepada lagu Wonder Pet tadi..
ape yang penting...
N A W A I T U!!!!
ape yg penting adelah nawaitu dlm diri setiap org..
di mane sesuatu kerje yg kite buat tu mst kene ade nawaitu sendiri..
dan nawaitu mestilah baik...

(thanx Mr Ridhwan Tony because reminds me again bout that...this is the simple n basic thing that we shud hav in our life..niat tu mestilah betol tiap kali nak buat satu2 kerja. )
aah la betol kadang-kadang aku terlupe jugak..
begitulah hati ni terdetik..
begitulah hati ni tersentuh..
even a simple word..tp bawak makna yg besar dlm hidup..

0 comments: