Tuesday, July 21, 2009

kepulan asap v3

hey hey hey hey
petang tadi nampak kepulan-kepulan asap berlegar-legar di udara sekitar kafeteria v3..
wuaa jerebu la pulak..
haa jage lah kesihatan tu elok elok.
rame dah batok selesema malah ade yang nak demam ^^
sekarang cuaca makin panas..
minum air masak banyak2..
peringatan pada diri saye sendiri jugak..
saye tak nak jatoh saket..
tambah2 event DAS 2009 ni lagi beberapa hari je lagi.. :)

hem tah la.tak tau kenape hari ni hari pertame sekolah
hari pertama lecture
hari yang agak bese bagiku..
tiada ape menarik~

p/s ~ambillah mase untuk memahami hati dan perasaan teman2 kerana tanpa sedar secalit gurisan yang mungkin terpalit akan membina jurang di sebalik ikatan yang dijalinkan

5 comments:

Hazwan Arif said...

krn jerebu...
rmai yg kena kuarantin..
hoho

hidayah Omar said...

:)
jgn biarkan ada sudut gelap dlm kehidupanmu. sesungguhnya, cahaya itu sudah ada -anonymous-

aurisshaura said...

to hazwan:
sume gare2 disyaki selesema b*b* tu..
mintak2 dijaohkn..kn3?? :)

to dayah:
jgn fikir ku lemah di kala ku kuat..
namun jgn pule fikir ku kuat di kala ku lemah..
~:) tak de kaitan pon..saje nak bermadah pujangga jgk

sarah said...

aku suke p/s ko !
hihi.
mksod mndalam.
:D

aurisshaura said...

hehe..
thanx sarah ^^