Wednesday, July 15, 2009

we meet again~

Di suatu malam yg indah kat dalam bilik mata dalam kekuyuan dah ready ntok masok tidor..tibe2 "Tenenet beli beli beli due singget" bunyi msg henset aku eh2 dari sorg kwn aku ni wuaaa..


Laila : Salam kinah! ko kt mane?
Aku : Salam. Kat umah balek kejap. sok aku balek u. nape?

Eh Laila kol la pulak aku pon jawab henset.
Laila : sok jum g ****. aku min berry gori ade skli..jum2!
Aku :(ngn muke excited...rase nak jerit tym tu)..nak3!!
Laila :k nice2!

Selang lima minit "Tenenet beli beli beli due singget". Eh dari Min pulak,
Min : Kinah jum pegi sesame sok. Ko kat umah kan?
Aku : Ok! Sok kul 10.00 kt stesen bas. Tgu aku tau!!!
Min : ok c u..

cukup2 la aku pendekkan cter ape kami bualkan sekadar syarat. Ish susah pulak nak lelap mata tadi ngantuk sangat2 ish3..ni mesti sebab excited gile nak jumpe kawan2 aku yang balek cuti kt mesia esok.Naseb baek aku di rumah bole lah aku pergi ngn Min jumpe kwn aku ni yang tgah cuti yg skang tgah blaja dari Korea sebelom aku balek u..

esok pagi punye awal aku bangun nak siap aku msg min banyak kali pesan tgu aku sebab aku xsiap lagi padahal die dah pon ade kat stesen bas tu..tapi aku yakin die akan tgu aku. ceh sampe2 kat sane aku kene tinggal ngn Min die dah pegi naek bas kul sepulo..aku lak kene nek bas sepulo stengah. ape2 pon Min da janji nak tunggu aku kat tempat yang dijanjikan.
.




makan kat McD pon jadi la~

~aduii tunjuk gigi lak~


best giler jumpe kawan2 aku..





~ngn Laila~tetap cute :)



~wif Min~wuaa nape i look bigger..hemm

hari da lewat petang. sedey btol la dapat jumpe kejap sangat nex time aku tunggu Min roger aku lagi ntok kuar..nex time harap dapat jumpe lagi ramai lg kwn2 sekola aku.. Kawan2 Inovatif ku Yana Lai Bella Keyla..insya Allah :)

0 comments: