Sunday, September 13, 2009

ouh wut a day!!

due hari sabtu ahad wiken yang lepas..
hari yg paling besh buat saye..
entah mengapa malam semalam 23 ramadhan hati rase tenannnng je cooool.
walopon saban hari sibuk dengan kerja-kerja, agak serabut sikit.
.duyaii kina tolong la urus masa tu.
jangan maen farmville kat facebook je..:)
terlintas di fikiranku..
Malam LailatulQadar kot..
tenang semacam aje..
kurang serabut dr hari2 smlm..

due test tetap akan mendatang tak lame lagi..
ape2 pon pcs tetap da lepas..fuhhh rase lega sikit hati ni.
ye dah berjaye kurangkan rase cuak di depan org ramai..gud job pada diri sendiri.. :)

diz is busy week...
Test Thermo...
Test PHT...
Quiz COMET... balek... :)

mood raye sudah ade..kini tinggal bape ari je lagi nak balek..

tadi sedar2 da pukul 7.44 malam aduhaii terlajakkk..
ingat tadi nak baring2 mane tau terlena pulakk..
Ya Tuhan..bukak pose la kina..tu laa baring2 pon tak bole...
las2 fes time terlajak bukak pose..
habes sunat berbuka pose awal..huu ;p

ni mesti terlena sebab before tido td..
rase nak menjeritttt sangat sangatttttt..
arrrrgghhhhhhhhh (ok da jerit kat cni pon jadi)
rase seolah olah satu bende berat jatuh atas bahu..
rase tergamam kelu lidah tak tau nak ucap ape..
ape yang harus aku lakukan..
untuk menerima penyataan yang baru aku terima ini..
untuk menghadapi apa perlu aku lalui..
hanya dua perkara yang aku fikirkan..
Tuhan...dan ya MY Mum..
jangan diriku dipaksa dan didesak..
bukan ini yang aku mahu...
hati memang mengatakan tak nak....hemm
ini wajib atau pilihan...
tapi seolah olah ia bukan lah suatu pilihan...
berikanlah aku peluang menentukan ape yang ku mahu..


put it away for now...

now focus on upcoming tests~

0 comments: