Saturday, November 13, 2010

the moment of one dark night

mari dekat mari dekat semua teman2 sahabat2 sekalian.. 
dalam kehidupan kita mesti heppy selalu. 
untuk membuatkan kite heppy..
yg penting2 kwn2 kite msti heppi jugak.. 
so wajiblah buat teman2 sekeliling heppy kan. 
kesejahteraan dan kebahagiaan teman2 sekeliling itu lah 
penjana kebahagiaan diri sendiri..wink3 ^_^

macam mana nak buat kukuhkan persahabatan..
bila ada makanan kita kongsi ramai2..huhu
bila turun makan saling pesan memesan..heeeheee
bila dia sedih kita bagi semangat...chaiyok2!!
bila dia gembira kita tumpang gembira...haahaa
bila dia ade masalah boleh tadahkan telinga untuk dengar..
bila dia sakit kita jenguk jenguk..huk huk
bila dia jadi gila gila..kita pon lyn je..jd gila gila sekali..hekhekhek 
bila besday dia datang..kita sambut besday dia..yeepeee (wish dengan seikhlas hati dan bersungguh sungguh pon sudah membuat sesorang itu heppy..acting like nothing special on that day can make she felt down..pecaye lah!!! )




Post ini tergerak nak buat selepas keluar makan di luar 
untuk terakhir kalinya before intern neh.  perhaps
Dalam beberapa minggu lagi sem berakhir dan selepas sembilan bulan baru berjumpa kawan2 balek. T_T 
okeh rasanya selepas intern nanti,,
kawan2 aku masing2 mesti dengan penampilan yg tersendiri. Huahuahua.. 
Sekarang ini lah nak guna masa sehabes baik di UTP.  nanti rindu UTP pulak. sembilan bulan woo...lama tuh..
 (errkk yeke rindu... :P)

Alhamdulillah dapat jugak hang out wif my frenz Ddy Neeza Dayah Yana n Zatie juge.. puas dapat keluar dari UTP sebentar..lega dapat keluar dari bilik (baru dua hari berada di UTP tapi rase mcm sorang2..hate this but syukur2. my five gurls still owaiz wif me..thanx dear frenz..)




Exam sudah dekat.. mari berusaha untuk mendapat keputusan cemerlang! solat berserta doa jangan tinggal ^_^ Ermm all the best lah to ALL!

3 comments:

pESAwah said...

yey ddy first bg komentar !! tq sakina. walau kami jauh di mate kamu, sebenarnye hari2 kami igt kan kamu. hak2. tq stitch! saye nak penggl die Biru. hak2. intern baik2, cantik2, comel2. jangan clumsy2 dah. kamu dah besa dah tu. hehehe. kawen nnt ajak, k? hak2. GLHF finals :)

Nash said...

All the best kinah!!
Do ur best (^_^)

keyna.na'im said...

yahu alamak ade orang kate diriku da beso lah! haha. ye sye tahu sye dah beso walopon stil maintain kecik begini kn.Welcome to da 21 club yep! :P tengs2 itu sume doa.same goes to u. errk kawen? InsyaAllah masanye akan tibe juge(hahaa giler ayat cm org matang x?? kah3)bwk Biru pi keje kt gebeng t! :)


tenggs nash. semangat lah cmni ^_^